Geoblog.pl    gutki    Podróże    Chiny-Tybet 2009    Udało się! :)

Udało się! :)

Chiny
Chiny, Lhasa

A jednak się udało! :) jesteśmy w Lhasie! Na dworcu w Beijingu bilety sprawdzano nam dwa razy ale ani razu nie poproszono nas o pozwolenie na wjazd do Tybetu :) w pociągu również nie było żadnej kontroli, a podróż minęła nam bardzo przyjemnie. Widoki były fantastyczne, naprawdę niezapomniane przeżycie. Również aklimatyzacja przebiegła bezproblemowo i w Lhasie mieliśmy jedynie lekki ból głowy. Na dworcu w stolicy Tybetu mimo dużej ilości policji nikt nas o nic nie pytał. Wzięliśmy taxówke i ruszylismy do hotelu, niestety nasz taksówkarz nie orientowal się w ogóle gdzie nasz hotel się znajduje i po doslownie 2 godzinach jazdy z nim postanowiliśmy zameldowac się gdzie indziej:) w hostelu w którym mieszkamy Lhasa Internationale Youth Hostel (20 RMB/os w 4 os.pokoju) pytano nas co prawda o wizę wjazdową ale powiedzielismy że jesteśmy w trakcie załatwiania formalności. Obsługa okazała się badzo miła i obyło się bez zbędnych pytań :) wiecej napiszemy pózniej ponieważ nie mamy dogodnego dostępu do neta... Udało się!!! Marzenia się spełniają! :)

mamaitata
mamaitata - 2009-09-02 10:47
Hurraaaaaaaaaaaaa!!!!!!

MMM
MMM - 2009-09-02 13:28
cześć kochani zastanawiam się czy to co piszemy dociera do was bo żadngo potwierdzenia nieb dostajemy uważajcie na siebie cieszcie oczy i duszę widokami i wracajcie szczęśliwie mmm

basica
basica - 2009-09-02 14:09
Gratuluję! Tybet warto zobaczyć i przeżyć za wszelką cenę! Niezapomniane wrażenia także to widok Everestu spod klasztoru Rongbuk lub z samej bazy pod Everestem(z końcowego odcinka).
Pozdrawia - zauroczona Tybetem

magdah
magdah - 2009-09-04 08:06
Jesteście jednak znacznie odważniejsi, niż my w 2007 ;)) Pozdrowienia i czekam na dalsze relacje, Magda

gutki

Asia i Krzysiek
zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)